صفحه اصلي درباره ما تماس با ما
در

      جدول برنامه هاي ماه مبارک رمضان 1402

  منتخب محصولات فرهنگي

بیشتر...



                            حدیث



    درک از امام مهدي
از امام صادق (ع) منقول است كه پيامبر اكرم (ص) فرمودند :
خوشا به حال كسى كه قائم اهل بيت مرا درك كند و به او اقتدا كند قبل از قيامش تابع ائمه هدايت باشد و از دشمنانشان بيزارى بجويد ايشان رفيقان من هستند و گراميترين افراد امت نزد من مى باشند . كمال الدين ـ شيخ صدوق ص 287
أچأڈأ­أ‹ أ‡أ’123 : امام صادق

 


        پايگاه هاي پيشنهادي

آيت الله دري نجف آبادي
نايب رييس هئيت امناء
 

حجت الاسلام و المسلمين
نوري شاهرودي
عضو هئيت امناء مهديه


مقالات

مهدويت

توقيعات

ظهور

غيبت

انتظار

زندگينامه

امام و بانوان

کتب

شعر

پرسش و پاسخ

ادعيه و زيارات

شفايافتگان

نامه اي به امام عج

مشاهدات

ديگر موضوعات

اخبار مهديه

         0پايگاه هاي ديگر


سایت مسجد مقدس جمکران

سايت فرهنگي تبيان

سايت سراج انديشه

سایت دکتر علی غضنفری

سايت فرهنگي شهيد آويني  


 

 


تاريخ خبر: جمعه27/8/1384

آقا جان

السلام علي: يا صاحب الزمان يا بقية الله ارواحنا له الفداء

آقا جان يا صاحب الزمان :

بعد از چند سالي دراين ساعت تصميم گرفتم نامه اي به وجودمقدس شما خورشيد عالمتاب بنويسم و احساس خودرا از اين طريق بيان کنم .

آقا جان : زبان ما قاصر و ناتوان از بيان خيلي از مطالب است و نمي تواند حقيقت را بيان کند اما آن قدري که فکرم مرا ياري نمايد مي نويسم . سالهايي بودکه زندگي مي کرديم اما دور از تو , نام تو و ياد تو و چقدر دلت را رنجانديم .کارهايي که نبايد مي کرديم کرديم . اما روزي هم خداي تعالي مرا ياري نمود ولطفش را شامل حالم کردو دستم را گرفت و دردست استاد مهربان و بهتر ازجانم گذاشت و با او بود که تو را شناختم , با نام و عشق و محبت تو آشنا شدم .دوستت داشتم و صدايت زدم يا صاحب الزمان مي گفتم , دستم گرفتي و محبتم را جواب دادي و زيارتت را نصيبم کردي .من نمي دانم که چطور بايد از مهربانيت تشکر کنم اما همين که اين جمله را نوشتم به ذهنم آمد که چرا مي دانم بايد خود رابسازم آدم شوم پاک شوم تا بتوانم يار تو باشم و محبت تورا جبران کنم .

آقا جان سالها ازآن موقع که توفيق زيارتتان نصيبم شد مي گذرد , دلم برايتان تنگ شده است و بعضي وقتها آرزوي ديدنتان را مي کنم . اما به خود مي گويم ديدن صورت مبارک حضرت بادل پر از رذيله چه فايده دارد . ديدن و نشناختن چه فايده دارد .بايد خودت را درست کني که اگر حضرت زيارتش را نصيبت کرد بتواني باايشان حرف بزني و احساست را بيان کني و از خودت خجالت نکشي و شرمنده نباشي .

پدرجان : ولي بااين حالي که پاک نيستم , گناهکار هستم اما دل به شما دارم , دوستتان دارم , قربانتان شوم , آقا جان صدايتان مي زنم فرمودند: خداي تعالي شما رابراي ما پناهگاه قرار داده من هم به شما پناهنده ام با اينکه فرزند بدي براي شما بوده ام – آقا جان – آن طوري که شما خواستيد نبودم اما پشيمانم و دراين شب وروز نيمه شعبان است و روز ولادت شما , از شما تقاضا دارم مرا ببخشيد و دوباره مورد لطف و عنايت خاصه خود قرا ردهيد . دستم را بگيريد و قلبم را شفا دهيد .

مولاي من : کاش مي دانستم کجايي تا درآن جا خدمتت مي کردم , نوکريت مي کردم , اما افسوس که نمي دانم کجايي , گاهي با خود اين شعر را زمزمه مي کنم : بيا سوته دلان گردهم آئيم .

آري بياييد اي شيعيان , اي دوستداران آن حضرت گرد هم آئيم و در فراق مولايمان که جانمان به قربانش باد ناله کنيم , ندبه کنيم بگوئيم « اين السبب المتصل بين الارض و السماءو يا بگوئيم :اين المعز الاولياء و مذل الاعداء , اين وجه الله الذي اليه يتوجه الاولياء .»

مولاي من

منتظرانت را ديگر تاب و توان و آرام و قرار نيست , دلشان گرفته , سينه اشان تنگ شده و تو را مي خواهند . اشک مي ريزند و ظهورت را مي طلبند . من هم دوست دارم جزء منتظرين واقعي شما باشم . دلم فقط در عشق شما بطپد و به ياد شما باشد . از شما مي خواهم آقاجان دل من را خانه خودتان قرار دهيد و شما درآن حکومت کنيد و من آني باشم که شما دوست داريد .

آقا جان کمکم کنيد , ياريم نمائيد . دستم بگيريد آقا جان يا صاحب الزمان ,سيدي و مولاي ,کمکم کنيد تا بتوانم نام و ياد شما را در همه جا زنده کنم , بتوانم براي ياريتان قدمي بردارم , خودم را هم پاک کنم , ديگران را کمک کنم .

يا صاحب الزمان قلبم را شفا دهيد وبراي سير به کمالات روحي و مراحل عاليه انساني شوقم دهيد .

يآ صاحب الزمان نمي دانم در دل شما چه مي گذرد و الان کجا تشريف داريد و درچه فکري هستيد اما همين قدر مي دانم که از يآد ما غافل نيستيد , از ياد حضرت سيدالشهداء و ديگر ائمه اطهار عليهم السلام غافل نيستيد و چشمان شما هميشه از يادآوري مصائب آنها اشک باران است . قربانت شوم خدا کندکه بيايي و انتقام خون مادرت را ازغاصبين حقش بگيري . انشاءالله امسال سال اخر غيبتت باشد و ما سال ديگر نيمه شعبان نشده براي عرض تبريک خدمتتان بيايم و به يکديگر الحمدالله رب العالمين بگوييم .يا بقية الله ادرکنا و لا تهلکنا

خدايا زيارتش را با معرفت نصيبمان کن .


پي نوشت :

خانم ر- و

         بنيانگذار مهديه تهران


حجت الاسلام والمسلمين شهيد حاج شيخ احمد کافي


         برنامه های ندبه و کمیل

دعاي کميل و ندبه ارديبهشت ماه 1403


جدول کامل برنامه ها...

         واريز آنلاين به حساب مهديه

         گالري صوتي

قرائت دعاي ندبه 1403/1/31

سخنراني دعاي ندبه 1403/1/31

قرائت دعاي کميل 1403/1/30
بيشتر...

         مجلات


         ارتباط با ما

درباره ما

 نام
 Email
متن
 

         اشتراک

 نام
 Email